Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Jolanta Mackevičienė |
Socialinė pedagogė |
Pirmininkė |
2. |
Dovilė Bisigirskienė |
Pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkės pavaduotoja |
3. |
Julija Antanavičiūtė |
Šokio mokytoja |
Sekretorė |
4. |
Viktorija Komarova |
Logopedė, specialioji pedagogė |
Narė |
5. |
Kornelija Vilkelytė |
Psichologė |
Narė |
6. |
Skirmantė Pilsudskienė |
Mokytoja |
Narė |
7. |
Asta Rabikauskienė |
Mokytoja |
Narė |
Dokumentai
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos 2023 m. veiklos planas | 2023-03-14 16:56:43 | 19.38 KB | ||
VGK veiklos planas 2024 m. | 2024-09-12 11:40:00 | 211.7 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos funkcijų, sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas 2024 m. | 2024-09-12 10:43:34 | 287.67 KB |
Vaiko gerovės komisijos narių funkcijos
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Funkcijos komisijoje |
---|---|---|
Jolanta Mackevičienė |
Socialinė pedagogė |
Vadovauja Komisijos darbui ir atsako už jam pavestų funkcijų atlikimą.
Pasirašo Komisijos sprendimus, kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus.
Atstovauja Komisijai savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos posėdžiuose svarstant vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo klausimus arba paveda atstovauti kitam Komisijos nariui.
Atstovauja Komisijai suinteresuotose institucijose svarstant vaiko gerovės klausimus arba paveda atstovauti kitam Komisijos nariui.
Paveda Komisijos nariams pagal jų kompetenciją surinkti informaciją, būtiną svarstomam klausimui nagrinėti.
Remiantis Mokyklos turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka Mokyklos mokymosi aplinkos, jos saugumo, Mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę.
Teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo.
Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones (pagal krizių valdymo komandos funkcijas). |
Dovilė Bisigirskienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pavaduoja Komisijos pirmininką jam nesant.
Organizuoja mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Mokykloje dirbantiems mokytojams.
Bendradarbiauja su Mokyklos savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis.
Rūpinasi pozityvaus Mokyklos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Mokyklos vadovui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų.
Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones (pagal krizių valdymo komandos funkcijas). |
Viktorija Komarova |
Logopedė |
Gavus Tėvų sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
Organizuoja ir koordinuoja mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su Tėvais, mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų.
Teikia rekomendacijų pedagogams, tėvams dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų apskaitą.
Įvykus krizei Mokykloje, t.y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones (pagal krizių valdymo komandos funkcijas). |
Kornelija Vilkelytė |
Psichologė |
Gavus Tėvų sutikimą, atlieka pirminį vaikų galių ir sunkumų, raidos ypatumų, psichologinių, asmenybės bei ugdymosi sunkumų/problemų įvertinimą.
Konsultuoja mokinius, jų tėvus bei mokytojus individualiai ir grupėmis: siekiant aptarti ir nustatyti vaiko, tėvų bei pedagogų sunkumus/problemas, planuoti veiklą joms spręsti ir numatyti tiesioginio poveikio būdus.
Teikia rekomendacijų pedagogams, tėvams siekiant spręsti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi sunkumus/problemas.
Šviečia mokyklos bendruomenę: aktualiais vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones (pagal krizių valdymo komandos funkcijas). |
Asta Rabikauskienė |
Mokytoja |
Rengia Komisijos posėdžių medžiagą.
Renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos veiklai vykdyti.
Tvarko kitus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžių organizavimu.
Vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus Komisijos posėdžio rengimo klausimais.
Analizuoja Mokyklos vidaus dokumentų turinį saugios ir ugdymui(si) palankios aplinkos ar kitais su vaiko gerove susijusiais aspektais, teikia siūlymus Mokyklos vadovui dėl jų tobulinimo.
Pagal poreikį konsultuoja baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi (galias atitinkančios mokymosi programos parinkimo, mokymosi įstaigos parinkimo) ir pagal galimybes užtikrina sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą mokymosi įstaigą.
Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones (pagal krizių valdymo komandos funkcijas). |
Skirmantė Pilsudskienė |
Mokytoja |
Rengia Komisijos posėdžių medžiagą.
Renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos veiklai vykdyti.
Tvarko kitus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžių organizavimu.
Vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus Komisijos posėdžio rengimo klausimais.
Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą Mokykloje.
Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones (pagal krizių valdymo komandos funkcijas). |