Veiklos tobulinimo plano įgyvendinimas kokybės krepšelio lėšomis 1
- Paskelbė : Mindaugas
- Paskelbta: 2022-02-02
- Kategorija: Projektinė veikla
Nuo 2022 m. vasario 1 d. Jonavos Panerio mokykla pradėjo įgyvendinti Veiklos tobulinimo planą Kokybės krepšelio lėšomis. Jonavos Panerio pradinės mokyklos bendruomenė džiaugiasi papildomomis mokinių ugdymo ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo galimybėmis.
2021-02-03 mokytojai ir vadovai dalyvavo „Eduten Playground“ programos seminare, kurį vedė lektorius Norbertas Airošius, oficialus „Eduten Playground“ atstovas Lietuvoje. Mokymų metu mokytojai susipažino su darbo virtualioje mokymo(si) platformoje Eduten Playground pagrindais, kad galėtų ugdyti mokinių aukštesniuosius gebėjimus matematikos pamokose, panaudodami skaitmeninį Eduten Playground programos turinį.
Nuo 2021-2022 m. m. II pusmečio pradžios visiems 1-4 klasių mokiniai papildomai lanko matematikos, lietuvių kalbos ar informacinių technologijų modulius. 3 klasių mokiniai ugdomi matematikos modulio „Eduten Playground“ užsiėmimuose. Mokytojai džiaugiasi, kad ugdytiniai jau sėkmingai „renka bronzą, auksą ir deimantus“, o mokytojai gali praturtinti ugdymo procesą, sudarydami galimybes mokiniams pasirinkti pagal mokinių gebėjimus ir mokymosi tempą. 1, 2 ir 4 klasėse vyksta lietuvių kalbos ir matematikos užsiėmimai gabesniems mokiniams, kuriuose mokiniai, atlikdami įvairias papildomas užduotis, ugdosi skaitymo, rašymo, kalbėjimo ir skaičiavimo aukštesniuosius gebėjimus.
2 ir 3 klasių mokiniai tobulina skaitmeninio raštingumo įgūdžius informacinių technologijų „Vedliai“ užsiėmimuose. Ši programa apjungia pradinių klasių pamokas (matematiką, lietuvių kalbą, muziką ir likusią bendrojo ugdymo programą) su technologinės kūrybos praktika (skaitmeniniu raštingumu, kūrybiniu programavimu, 3D modeliavimu, virtualia realybe ir kitomis). Šios programos ugdymo turinys pritaikytas mokytojų darbui pradinėse klasėse, jame gausu kūrybinių užduočių ir projektų.
1-2 klasėse įgyvendinamas grupinis gamtamokslinis projektas. Šio projekto veiklos padeda mokiniams lavinti loginį mąstymą, paaiškina aktualius kasdieninius reiškinius, skatina mokinius bendradarbiauti gamtos mokslų, technologijų ir matematikos kontekste.
Veiklos tobulinimo plano veiklos skatina mokyklos pedagogus ir mokinius dažniau naudoti informacines komunikacines technologijas, skaitmenines mokomąsias priemones, siekti aukštesnių ugdymo(si) rezultatų.