Metodinės tarybos sudėtis 2025–2026 m. m.
|
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
|
1. |
Alina Mickevičienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Pirmininkė |
|
2. |
Ingrida Gedvilienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Sekretorė |
|
3. |
Julija Antanavičiūtė |
Šokio mokytoja |
Narė |
|
4. |
Deimantė Asačiovienė |
PUG mokytoja |
Narė |
|
5. |
Nijolė Dvareckienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
6. |
Danielė Gružauskaitė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
7. |
Viktorija Komarova |
Specialioji pedagogė |
Narė |
|
8. |
Kornelija Laukaitienė |
Psichologė |
Narė |
|
9. |
Ina Liutkienė |
Muzikos mokytoja |
Narė |
|
10. |
Jolanta Mackevičienė | Socialinė pedagogė |
Narė |
|
11. |
Daiva Makarevičienė |
Tikybos mokytoja |
Narė |
|
12. |
Asta Narkevičienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
13. |
Sonata Nastienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
14. |
Ieva Orlovienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
15. |
Skirmantė Pilsudskienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
16. |
Jurgita Putelienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
17. |
Asta Rabikauskienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
18. |
Asta Raudeliūnė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
|
19. |
Simona Skaržinskienė |
Tikybos mokytoja |
Narė |
|
20. |
Simona Šlepikaitė |
Mokytoja |
Narė |
|
21. |
Rasa Tautkevičienė | Logopedė |
Narė |
|
22. |
Ina Unčiurienė |
Anglų k. mokytoja |
Narė |
|
23. |
Inga Visockienė |
Pradinių klasių mokytoja |
Narė |
Metodinės tarybos funkcijos
- Teikti siūlymus mokyklos savivaldos institucijoms mokymo strategijos, ugdymo turinio kaitos ir įgyvendinimo, ugdymo organizavimo, pedagogų kvalifikacijos kėlimo klausimais.
- Planuoti savo darbą kalendoriniams metams, atsižvelgiant į mokyklos strateginį planą.
- Nustatyti metodinės tarybos veiklos prioritetus.
- Analizuoti ugdymo turinį (mokymo programas, standartus, švietimo dokumentus), naujausią pedagoginę - metodinę literatūrą ieškant naujos mokinio ir mokytojų sąveikos, naujų mokymo ir mokymosi būdų.
- Analizuoti ir tobulinti mokinių žinių, mokėjimo ir įgūdžių vertinimą bei įsivertinimą.
- Analizuoti ir pritarti dalykų, neformaliojo vaikų švietimo ugdymo programoms, ilgalaikiams ugdomosios veiklos planams ir, suderinus su direktoriaus pavaduotoju ugdymui, teikti tvirtinti direktoriui.
- Aptarti mokytojų sukurtas individualias mokymo programas, parengtus metodinius darbus, skaitmenines ir/ar kitas mokymo ir mokymosi priemones, parodas, renginių scenarijus, projektus.
- Svarstyti ir pritarti mokyklos renginių (konkursų, olimpiadų, viktorinų ir kitų renginių) nuostatams.
- Supažindinti ir skatinti įvaldyti efektyvias ugdymo proceso organizavimo technologijas, aktyviuosius darbo metodus, ieškoti naujų darbo su tėvais ir visuomene formų.
- Bendradarbiauti su kitomis švietimo įstaigomis, dalintis gerąja patirtimi.
- Dalintis ir pristatyti kursų ir seminarų medžiagą kolegoms, skatinti naujoves taikyti profesinėje veikloje.
Dokumentai
| Metodinė taryba | Atnaujinta | Dydis | ||
|---|---|---|---|---|
